سردار سرلشکر جعفری: مقوله نفوذ بعد از برجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سردار سرلشکر جعفری:

مقوله نفوذ بعد از برجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده است/ برخی نگاه‌های انحرافی، غیرانقلابی و لیبرال دموکراسی در کشور دل مقام معظم رهبری را خون کرده است

خبرگزاری فارس: مقوله نفوذ بعد از برجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده است/ برخی نگاه‌های انحرافی، غیرانقلابی و لیبرال دموکراسی در کشور دل مقام معظم رهبری را خون کرده است

فرمانده کل سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب در یک سال اخیر نسبت به نفوذ دشمن در انقلاب هشدار دادند چون این خطر وجود دارد و این بعد از برجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در دیدار با فرماندهان رده‌های مختلف سپاه کردستان در سنندج، با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که امروز توفیق حضور در جمع فرماندهان سپاه کردستان را یافتم که در رابطه با مأموریت امنیت پایدار منطقه تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقداماتی که مجموعه سپاه کردستان در برقراری و پایدارکردن امنیت انجام می‌دهند، به حفظ انقلاب اسلامی کمک می‌کند و امیدواریم بتوانیم مأموریت کامل و جامع سپاه را در این منطقه به صورت مطلوب و وضعیت عالی به سرانجام برسانیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر امروز تلاش برای امنیت کردستان زبانزد است، باید در دیگر بخش‌ها مانند استقرار عدالت، مبارزه با فساد، تحقق توسعه و پیشرفت نیز از استان‌های نمونه کشور شود و با این احساس و همراهی که در مردم این منطقه وجود دارد، این انتظار دور نیست.

وی افزود: اراده‌ای که در نظام اسلامی برای توسعه خدمت در این منطقه وجود دارد، محقق خواهد شد چون زمینه همه اقدامات، امنیت است که خدا را شکر می‌کنیم که شما پاسداران و سپاه توانسته است مقوله امنیت در این منطقه را برقرار کنید.

سردار سرلشکر جعفری با یادآوری اوایل انقلاب و تلاش دشمنان و افراد ضدانقلاب برای ناامن کردن منطقه و آرزوهایی که در این زمینه در دل داشتند، گفت: اگر همدلی و اتحاد و یکپارچگی مردم و عزم و اراده مردم خود کردستان نبود، و اگر ایمان و اسلام و انقلاب در دل‌های مردم موج نمی‌زد، بدون شک، ایران یا بخشی از آن سرنوشتی همانند سرنوشت فعلی سوریه داشت.




برچسب‌ها: آسمانی هاسردارجعفریبرجامرهبری

تاريخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | 17:42 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت